banner
content

Boekhouding en administratie

DS Accountancy begeleid met kennis en ervaring kleine en middelgrote ondernemingen, vzw’s en vrije beroepen om al hun administratieve lasten en wettelijke verplichtingen tot een goed einde te brengen.

Afhankelijk van uw behoeftes, kan u een beroep op ons doen inzake:

  • Opzetten van boekhoudingen met behulp van een door u of ons geselecteerde boekhoudsoftware
  • Periodieke registratie van transacties, aankopen, verkopen, financiële verrichtingen, salarissen en afschrijvingen.
  • Opmaak van de BTW aangiften en intrastataangifte.
  • Voorbereiding van de BTW jaarlisting
  • Voorbereiding fiscale aangiften vennootschaps- en personenbelasting.
  • Controle en nazicht van de journalen en rekeningen door de klant zelf ingevoerd.
  • Voorbereiding van de interne financiële staten,verslaggeving en de jaarrekening.
  • Publicatie-formaliteiten.
  • Voeren van een analytische boekhouding
  • Bijwerken van de wettelijke boeken